פרויקטים חדשים בהרצליה

פנינת הנדל"ן של השרון - תור הזהב של הרצליה

אין עוררין כי הרצליה נחשבת בזכות ולא בכדי לאחד מהיעדים האטרקטיביים בישראל להשקעה ומגורים. עובדה זו נסמכת על מספר מרכיבים מרכזיים, שאין להטיל בהם דופי.
ראשית, הרצליה שוכנת על קו החוף ונמצאת בסמיכות למטרופולין הגדול של תל אביב ותשתיות התחבורה שלה עוברות תהליכי תכנון ושיפור המקדמים קווי תחבורה ציבורית מהירים לצד גישה משופרת לרכבת וכמובן גולת הכותרת שהינה קו המטרו המתוכנן לעבור בשדרה המרכזית העיר.
לצד זאת, הרי שהרצליה מאופיינת בקהילה מגוונת, חזקה ואיכותית, מוסדות חינוך טובים ואף אוניברסיטה פרטית.
בעיר ישנם מגוון מוקדי תעסוקה ובראשם בולט אזור התעשיה בהרצליה פיתוח, אליו הגיעו בעשורים האחרונים חברות היי-טק בינלאומיות ומקומיות אשר הקנו לו את הכינוי "הסיליקון ואלי של ישראל".
כל המאפיינים שצוינו, בשילוב עם "ריאות ירוקות" הפרוסות ברחבי העיר, לצד מוקדי תרבות ופנאי שוקקים הביאו את הרצליה להיות אטרקטיבית למגורים והשקעה.

הדברים באופן לא מפתיע מקבלים ביטוי בשוק הנדל"ן המקומי הממשיך לשבור שיאים מדי שנה.
הרצליה נהייתה אבן שואבת, הן עבור משפחות המעוניינות באיכות חיים ובתנאי מגורים משופרים, והן עבור יזמים ומשקיעים המוצאים אותה כנחשקת למדי, בזכות עסקאות נדל"ן מניבות ושוק דיור תוסס במיוחד.

פרויקטים בשיווק בהרצליה

הרב קוק הקסם

הרצליה

מתחם סירקין סוקולוב

הרצליה

דון יוסף 5

הרצליה

דון יוסף 7

הרצליה

אריאל 3

הרצליה

בר אילן 10

הרצליה

דון יוסף הנשיא 17

הרצליה

דון יוסף הנשיא 3

הרצליה

לייב יפה 53

הרצליה

לייב יפה 47

הרצליה

האילנות 38-42

הרצליה

בן יהודה 17

הרצליה

עם הפנים קדימה

מזה כחמש שנים מקדמת עיריית הרצליה מנהלת התחדשות עירונית שהינה חלק אינטגרלי ממנהל ההנדסה של העירייה. תפקידה הוא להוביל לחידוש פניה האורבנית של העיר ולפתח שכונות ותשתיות פיזיות, בדגש על מתן מענה מיטבי עבור תושבים המעוניינים לבסס בה את חייהם או לחדש את המבנים הישנים בהם הם מתגוררים.
בין היתר, מטרת המנהלת היא לתרום להגדלת מצאי הדירות, תוך הקטנת "זחילת העיר" לשטחים הפתוחים, בין אם לתושבי העיר הצעירים המעוניינים להשתקע בה או תושבים חדשים המעוניינים להגר אליה.

נכון לרבעון הראשון של שנת 2024, הרצליה נחשבת לאחת הערים המובילות בישראל ביחס לקבלת היתרי בניה עבור יזמים.
לשם המחשה, מקדמת המנהלת בימים אלה עשרות תוכניות לפינוי-בינוי בכל רחבי העיר, למעלה מ-100 בקשות להיתר מכוח תמ"א 38 וכן תכניות מרחיקות לכת עבור אזורי תעשייה חדשים שצפויים לסייע לחיזוק האיתנות הפיננסית של העיריה בכלל ותושביה בפרט.

דוגמה מוחשית למהפכת הבינוי המתרחשת בהרצליה היא כמובן שכונת גליל-ים החדשה, המתהדרת בבנייני מגורים גבוהים, וסמוכה לפארקים, מקומות בילוי ומסחר בולטים. אזורים אטרקטיביים נוספים אליהם נושאים עיניים בשקיקה משקיעים ורוכשים פוטנציאליים, הודות לפרויקטים שונים המתגבשים באזור, הן שכונות הרצליה הצעירה והירוקה, וכן שכונות וותיקות כמו נחלת עדה או נווה ישראל.
דוגמה נוספת אחרת הינה מתחם כדורי אשר קודם בראשית דרכו, על ידי גלים התחדשות עירונית ועתה מקודם במסלול רשויות גם בחלקים הצפוניים והמזרחיים של צומת כדורי (הרב קוק-בן גוריון) כדי להוות שער מודרני להרצליה, שיתאים למאפייני העיר המתפתחת.

קראו בהרחבה על סוגי מסלולים התחדשות עירונית

במבט עתידי, ניכר כי העשור הקרוב צפוי להמשיך את תור הזהב של הרצליה. היא צפויה ליהנות מתוספת של אלפי יחידות דיור חדשות בשטחה, וכפועל יוצא, גם להוסיף לתחומה אוכלוסייה חזקה שעתידה לחזק את העיר באופן משמעותי.

לפרטים נוספים ויצירת קשר ניתן לפנות באמצעות טלפון 2600*, או לחצו כאן להשארת פרטים.