דירות חדשות בתל אביב, שהעיר פוגשת את הכפר…

דירות חדשות בתל אביב, דירה מקבלן בתל אביב
דירות חדשות בתל אביב, שהעיר פוגשת את הכפר…

דמיינו שאתם נכנסים לבית חלומותיכם הטומן בחובו את כל מה שתמיד שאפתם אליו.
דירה  גדולה, בעלת עיצוב מודרני, גימור מרשים המבליט את ההקפדה על פרטי העיצוב הקטנים ביותר והכל בשילוב עם לוקיישן מנצח הסמוך לאתרים השוקקים של תל אביב. 

ומה אם נגיד לכם, שהחלום הזה עשוי להפוך ממש בקרוב למציאות!? הכירו את אחד מפרויקטי הדגל של חברת גלים התחדשות עירונית, המתוכנן להתחיל ברחוב ויצמן 129, ממש בלב הצפון החדש של תל-אביב.
הפרויקט מציג "שלם הגדול מסך חלקיו", שכן הוא סמוך למגוון רחב של אטרקציות תל-אביביות, הכוללות בין היתר, מסעדות, ברים ובתי קפה, מוסדות אמנות ותרבות
וכמובן את פארק הירקון הנמצא במרחק הליכה בת מספר דקות.
לכל אלו יש להוסיף נגישות מצוינת לאזור וקירבה לצירי תנועה מרכזיים,
כמו גם פרויקט שעתיד להציג אדריכלות מסוגננת וייחודית ואסתטיקה במיטבה. בקיצור, יש למה לצפות!

קראו בהרחבה על התחדשות עירונית בתל אביב

איכות חיים לכל המשפחה

גולת הכותרת של פרויקט ויצמן 129 מקורה באיכות החיים שהוא עתיד להעניק לדיירים שיתגוררו בין כתליו.
הפרויקט עתיד להציע דירות מרווחות בגודל של 5-3 חדרים, עם מרפסות לכל דירה ועיצוב מודרני שפשוט קשה להישאר אדישים אליו. 

יצוין כי בכל אחת מהדירות בפרויקט הושקעה מלאכת מחשבת על ידי מיטב האדריכלים ומעצבי הפנים, בשילוב עם מטרה מוצהרת לספק חוויית מגורים עירונית במחיר ראוי, שיעניקו לכל רוכש חבילה אטרקטיבית אחת.
לאור כל זאת ברור כי הדירות בפרויקט מותאמות הן לזוגות או דיירים יחידים, הן למשפחות קטנות עם ילד או אחד שניים הזקוקות לחלל קומפקטי והן למשפחות עם מספר ילדים המעוניינות לגדול בדירה יחודית במיקום ייחודי.

אם כבר באיכות חיים עסקינן, נפנה את תשומת הלב שוב אל פארק הירקון, שהינו בהחלט יתרון מובהק עבור המתגוררים בפרויקט.
הדיירים ייהנו מכל הטוב שיש לפארק המפורסם של תל-אביב להציע – לצאת להליכת בוקר, לרכוב בשבילי האופניים או לשוט באווירה פסטורלית בלב העיר והכל
במרחק הליכה קצרצרה.
מדובר ללא ספק באפשרות לאזן את אורח החיים הקצבי התובעני גם כך, וליהנות מחיים עירוניים מחד, עם נגיעה של טבע שלווה ומרגוע לנפש מאידך. 

גלים התחדשות עירונית: גאים לחדש את תל-אביב

חברת גלים התחדשות עירונית גאה לקחת חלק במהפכת הבניה באזור גוש דן והשרון, תוך שימת דגש על בנייה איכותית ללא דופי של דירות חדשות בתל-אביב והסביבה. כחלק ממדיניות החברה, אנו דוגלים באופן מתמיד על הקפדה בלתי מתפשרת על ההיבט  המקצועי, תוך שימוש בחומרי בניה מובחרים, שמירה על שקיפות מלאה מול קהל הלקוחות והכל תוך חתירה לסיום הפרויקט בהתאם ללוחות הזמנים ובסטנדרט הגבוה ביותר. 

בעידן בו ענף הבניה מצוי בטלטלה מלאת אתגרים, אנו רואים לנכון להשקיע את מירב המאמצים על מנת לעמוד בחזית החדשנות ולהוביל את הדיירים המביעים בנו אמון, כל הדרך עד לדירה שתענה על צרכיהם, וכזו שתגשים את חלומותיהם.

רוצים לדעת עוד? צפו פרויקט מגורים חדש בתל אביב ויצמן 129 תל אביב 
או חייגו – 2600*

קראו עודפרויקטים חדשים בתל אביב