דירות חדשות בהרצליה, שיוקרה ובנייה נפגשים…

דירות חדשות בהרצליה, דירה מקבלן בהרצליה
דירות חדשות בהרצליה, שיוקרה ובנייה נפגשים…

אין עוררין כי איזור השרון נחשב מאז ומתמיד לאחד מהמוקדים המבוקשים בישראל למגורים. עצם היותו ממוקם בסמוך למרחב האורבני המרכזי של גוש דן, בשילוב עם היותו אידיאלי עבור משפחות עם מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה, פנאי ובילויים הופכים אותו לאבן שואבת עבור תושבים מכל רחבי הארץ.

אם גם אתם חושקים במעבר לאזור השרון על מנת ליהנות מכל הטוב שיש לו להציע, אנו מזמינים אתכם להכיר מקרוב את אחד הפרויקטים הייחודיים הנבנים בתחומיו בימים אלה ממש.
הכירו את פרויקט אבן גבירול 3 של חברת גלים התחדשות עירונית
בהרצליה, המתאפיין במפרט דירות מעולה ובמגוון של 4 עד 6 חדרים, המוצע עכשיו לרכישה במחירים אטרקטיביים במיוחד.
יצוין כי פרויקט בוטיקי זה המשתרע על פני 6 קומות בסך הכל, מציע 15 יחידות דיור המייצרת הזדמנות נדירה של חוויית מגורים איכותית מן המעלה הראשונה, כזו שפשוט אסור לפספס וחניות רגילות ללא מכפילי חנייה.

קראו על עוד פרויקטים חדשים בהרצליה

משהו טוב קורה בהרצליה

עיר החוף הקרויה על שמו של חוזה המדינה, הינה יעד נדל"ני מבוקש ומוקד משיכה עבור זוגות צעירים ומשפחות עם ילדים.
אלו מזהות את הפוטנציאל הגלום בעיר המתפתחת ומתחדשת בקצב מהיר, הכולל אוכלוסייה חזקה בעלת מעמד סוציו-אקונומי גבוה, קירבה לחוף הים ושורה של אזורי  תעסוקה הכוללים את מרכזי ההיי-טק המרכזיים בישראל, אזורי מסחר, פנאי ובילויים, כמו גם היצע מחירים נמוך יותר מתל-אביב השכנה ומערים נוספות בגוש-דן. 

ככלל, הרצליה נהנית מתנופת בניה מעוררת השראה המפיחה בה משב רוח מרענן, בדגש על אוכלוסייה צעירה הפוקדת את העיר, כמו גם חברות היי-טק וגופים מהמגזר העסקי שמוסיפים לאיתנות הפיננסית שלה. 

לפעמים חלומות מתגשמים 

על מנת לסבר את האוזן הפרויקט החדש הנמצא בהתהוות בהרצליה, מציג חזון של חוויית מגורים אקסקלוסיבית העולה בקנה אחד עם בניה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, המשתלבת יחד עם קירבה למרכזי קניות, מוסדות חינוך איכותיים ופארקים איכותיים המצויים במרחק הליכה ומהווים ריאה ירוקה של ממש במרחב. 

פרויקטים נוספים מבית גלים התחדשות עירונית בהרצליה המתכתבים עם ההשקעה הבלתי נלאית ביצירת איכות חיים על בסיס מרקם אורבני מיוחד במינו, נבנים ברחוב דון יוסף הנשיא 19 (6-3 חדרים) ואריאל 1 (4-2 חדרים) שבמרכז העיר.

יצוין כי כלל הפרויקטים מתאפיינים בהשקעה עד רמת הפרטים הקטנים ביותר, הכוללים עיצוב מוקפד, שימוש בחומרי גלם מובחרים וגימור יוצא דופן המותאם לסגנון העכשווי ביותר. 

בונים מכל הלב: גלים התחדשות עירונית

חיפוש אחר דירות חדשות מקבלן בהרצליה, הינו לא פעם משימה מאתגרת למדי.
אמנם קיים היצע לא מבוטל בעיר, אך ניסיון העבר מלמד לא פעם כי עבור מי שאינו בקיא בנבכי ענף הבניה, הרי שאיתור הפרויקט המדויק המותאם לצרכי הלקוח עשוי לגזול לא מעט זמן ואנרגיות.

חברת גלים התחדשות עירונית חרתה על דגלה הובלת חזון בניה המציב דגש עליון על איכות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, על מנת להעניק לקהל הלקוחות מענה מיטבי למען שיפור רווחת החיים.

אנו מאמינים בשקיפות מלאה מול הדיירים ובחינה משותפת של הצרכים, בניסיון להתאים עבורם דירה מרווחת שתשפר את איכות חייהם ללא דופי.

נשמח לצעוד יחד איתכם יד ביד, בדרך לעסקה משתלמת ועתיד ורוד יותר, לכם ולמשפחתכם!

מומלץ וקשור – פרויקטים בשיווק

רוצים לדעת עוד? חייגו – 2600*